tisdag 28 februari 2012

Det tar sig :)


Hejsan bloggen, tar mig tid att skriva nu medans Casper sover. Har börjat packa inför resan som bär av redan nu på torsdag, då vi åker ner till Stockholm, sen vidare på fredag morgon till Egypten. Ska bli skönt att komma till värmen, men ju närmare kommer desto ondare får jag i magen! Jag vill INTE lämna Casper, vill inte vill inte vill inte!!! Hur fan ska jag klara mig utan honom? Jag är med honom 24/7 Jag har honom alltid nära.. Hur ska jag stå ut en hel vecka utan honom?! Hoppas veckan går fort och att jag kommer kunna njuta lite av semestern och inte bara ha hemlängtan..  

Idag åker vi ner till Smedjebacken för att fira Belle som fyllt 2 år. Och så ska vi ta med lite grejer ner till mamma och pappa som Casper ska ha när vi är borta.. 

Igår blev det lite kort i studion och måste ju säga att jag är nöjd med resultatet, tror faktiskt att jag börjar lära mig lite, men Johannes har en del kvar att lära mig :D 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar