tisdag 6 september 2011

Petra 22 år =)

Idag så fyller Petra 22 år, och även hennes tvillingsyster Pilla!
Grattis till er båda! Kalas blir det i helgen sen=)

I morse kl. 08.00 var vi på MVC för att kolla så att vårt lilla Pyre mådde bra, och att den växte som den ska. Och allt var bara bra, riktigt skönt! Vårt barn har redan lagt sig neråt med huvudet. Det känns som om det börjar närma sig!! =)
Petra slapp ju också att kolla järn och socker, så hon blev bara lycklig! haha! =)

När vi kom tillbaka hem så beställde vi 2st nya mobiltelefoner då våra börjat krångla..
Helt plötsligt kan den bara slå av sig.. Och tydligen funkar inte alarmet då heller, det fick jag veta i veckan... Då jag försov mig 2 dagar första veckan efter semestern... Ingen bra start!!
   Mobilerna vi beställde är Samsung Galaxy Ace, en likadan till oss båda för 3:e gången, haha! Vi verkar tycka om att ha likadana;)

Nu sitter jag hemma hos svärmor, medans Petra jobbar på fritids. Snart ska jag ta och åka fram och städa trappor åt Petras Pappa, så jag är klar tills Petra slutar, och hämtar henne sen. Får se vad vi hittar på senare i eftermiddag, men om Petra är lika trött som tidigare så somnar nog hon i soffan.

Imorgon så åker jag tillbaka till Borlänge och jobba igen... 05.00 kommer Daniel och hämtar mig, usch... Men men, Får iaf sova med älsklingen min en natt till <3

//Johannes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar