fredag 12 augusti 2011

Kommer bli en lång dag!

Idag så klev jag upp samtidigt som Petra skulle äta frukost vid halv 8 i morse ungefär, trött och sliter var jag efter att ha sovit på bäddsoffan hos svärmor. Ingen av oss sover riktigt bra i den. Man ligger och vrider sig, ändrar sovställning, och byter sida.. Men men, det vill inte hjälpa..

Efter att Petra åkte så satte jag mig och kollade lite på tv, ett fiskeprogram där dom fiskade typ alligator-flod-gädda någonting sånt hette den, och såg verkligen ut som en blandning av en krokodil och gädda.. Men det var också stor, och dom slet för att få upp den.

Sen åkte jag och svärmor för att handla, blev en 5 kassar plus grillkol och så, som vi ska ha med oss till Åland på Söndag. Nog kommer man ha mat allt...


Nyss ätit lite mat, och ska nog gå över till Niklas, Erika & Belle och hälsa på innan Petra kommer hem från jobbet. Hon jobbar mellan 8-15. Och igår fick hon veta att hon har jobb så länge hon känner att hon klarar av det innan förlossningen, så skönt att hon blev förfrågad om det.

Kl. 17.00 är det företagscup i Smebaxmästerskapen på Prästa i Smedjebacken, och Jag, Elias & Rasmus kommer representera Smedjebackens Trädgårds- och fastighetsservice !
Kom ner och heja på oss!

//Johannes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar